niedziela, 18 sierpnia 2013

Prolog

Czy ciebie popierdoliło? - spytałem. To było przegięcie. To było niewiarygodne. To było bezsensowne. T-to było... Niewiarygodne! Przykro mi Zayn, ale podjęłam już decyzję, której nie zmienię - odpowiedziała pełna spokoju. Jej spokój w tym momencie był tak irytujący, że byłem w stanie błagać ją, aby zaczęła krzyczeć. A pomyślałaś może, że i ja mam coś do powiedzenia?! - huknąłem, na co ona nie mrugnęła nawet okiem. To jest właśnie powód, dlaczego mówię ci o tym dopiero teraz. Każde słowo zostało wypowiedziane nad wyraz poważnie, co potęgowało moje zdenerwowanie. To, czyli moje zdanie o wyjeździe? Uniosłem brwi, dając jej do zrozumienia, jak absurdalna była jej odpowiedź. Moje rozmyślanie nad twoim zdaniem - poprawiła. Zaskakujące, jak bardzo się zmieniła od naszego ponownego spotkania. Pamiętam jaka niezdecydowana była, gdy się kłóciliśmy i jak jej wzrok gorączkowo uciekał byle dalej ode mnie. Teraz twardo patrzyła się prosto na moją twarz, nie zdradzając żadnego znaku zdenerwowania, czy strachu. To nie była jedna bezsenna noc, czy jeden wieczór na parapecie Zayn. To trwało naprawdę długo, bo zgłoszenie wysłałam w pierwszych miesiącach ciąży. Wzruszyła ramionami i splotła ręce na piersi. Czyli cały rok zastanawiałaś się, kiedy oznajmić mi, że zamierzasz sobie polecieć na kilka lat do Australii?! Wyrzuciłem ręce w powietrze, ruszając w przeciwny kąt pokoju. Nie kilka lat! - krzyknęła. Dziękuję za wysłuchanie moich próśb. Teraz mogę porzucić plan zrzucenia czegoś na podłogę. To tylko studium wieczorowe - tłumaczyła. W dodatku w Australii Cam! - Odwróciłem się do niej. - Na innym kontynencie, na innej półkuli. Z inną strefą czasową i inną kulturą! Przez pierwsze sekundy nie odpowiadała. Nie dawała nawet znaku, że w jakiś sposób obchodzi ją moje zdanie. Gdy nie potrafiła znaleźć odpowiedzi po prostu wyszła.
***
Witam,
Witam ponownie szanownych państwa na tym niepozornym blogu z niepozornym opowiadaniem o niepozornej nazwie. Z jednej strony nie potrafię się doczekać, aby już się rozpisać i dotrzeć do najbardziej emocjonujących momentów, a z drugiej okropnie mnie przeraża ta odpowiedzialność: Bo trzeba napisać rozdział, bo mnie Justyna za-je-bie! I co tu zrobić?
Mam nadzieję, że nie straciłam swoich ogóreczków i wciąż będziecie śledzić losy popieprzonej rodzinki Malik - Blackburn. 
Ps. Zostawiajcie swoje twittery jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach.
Ps.2 Jak nowy szablon?
Ps. 3 Lajkujcie stronę na tt, gdzie będziecie na bieżąco z rozdziałami etc.(link w menu)
Ps. 4 Kupione bilety na TIU?
Kocham Was xx

53 komentarze:

  1. Jestem! Jak zawsze, z resztą :) Będę śledzić, a szablon jest cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybyłam, zobaczyłam... i zrobiłam minę typy WTF ?!
    Szablon jest śliccczzznnyyy
    Powracamy do historii państwa Malik i to mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie , wreszcie , hurra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hoorey, hoorey! it's a holly-hollyday! lubię tą piosenkę ;D
      kocham xx

      Usuń
  4. Mnie nigdy nie stracisz, nawet jak bardzo byś chciała, tak, możesz zacząć się bać xD A więc co do prologu to fajnie, że go dodałaś bo tęskniłam i już nie mogę się doczekać kiedy znowu będą pojawiać się tu rozdziały. Szablon jest cudowny i bardzo mi się podoba. Bilety sobie kupie w tym tygodniu i nie mogę się już doczekać zobaczyć chłopców w 3D *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciebie nie boję kochana. 3D? Szalejesz! W Multikinie eno 2D, ale idc bo mnie i tak oczy od tego ciulstwa bolą xD
      kochom cię xx

      Usuń
  5. ja ci mojego tt nie zostawię, bo jak mnie nie poinformujesz o rozdziale to cie dopiero zajebie. A przecież ja zawsze będę wiedziała wcześniej o rozdziale w końcu taka zła i niedobra jestem......

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wiele zmian.
    Szablon jest niesamowity, a prolog zapowiada świetne rozdziały.
    Czekam z niecierpliwością,.
    @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  7. To opowiadanie za bardzo wciąga, żeby je zostawić. Ja też nie mogę się doczekać, kiedy wszystko nabierze tempa i podczas czytania jakiegokolwiek słowa, moje serce będzie biło 1000 razy szybciej niż naturalnie. Nowy szablon: http://31.media.tumblr.com/49519db432d4fa360753557eba66aa43/tumblr_mqdyatXOki1rxo8wqo1_500.jpg . Bilety na TIU już dawno kupiłam i jak wyszłam z kina, to zaczęłam się z przyjaciółką drzeć i skakać z podniecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leeroy hmm!
      Pewnie ludzie mieli z wam małe widowisko xD
      kocham xx

      Usuń
  8. Nie mogłam uwierzyć, że ten prolog to już, więc z tego podniecenia wpadłam na drzwi. Rano staranowałam (czy jak to się pisze) krzesło, przez co mój mały palec u lewej nogi ledwo dyszy - prawdopodobnie go wybiłam, bo spuchł jak nie wiem. Teraz już go chyba DObiłam.
    Ale tym się Ollie nie przejmuj! Nic nie zakłóci mojego szczęścia! Martwi mnie tylko ta obojętność Cam :/

    Już się nie mogę doczekać owych momentów, o których wspomniałaś! ;D idę (jeśli to można nazwać chodzeniem) CIESZYĆ SIĘ W SAMOTNOŚCI, bo moja mama pomyśli, że już mi dzisiaj całkiem odbiło ;D

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żeby móc w pełni ocenić szablon, muszę go najpierw obejrzeć na komputerze, a nie na telefonie, dlatego później będę marudzić ;)

      Stęskniłam się!!!

      Usuń
    2. no szablon rzeczywiście jest piękny! :)

      Usuń
    3. Dawaj ci obetnę tego palucha i po kłopocie xD Też się stęskniłam. Nawet nie wiesz, jak bardzo za tobą i za resztą i za wyznanymi!
      Kochom cię dziocho pikna xx

      Usuń
  9. Szablon jest świetny! Uwielbiam ten nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu się zaczyna... Nie mogłam się doczekać tego prologu tak samo jak każdego rozdziału wcześniej i jedyne co w tym momencie mnie zasmuciło to to, że jest on tak krótki... Krótki i dający do myślenia bo co może się wydarzyć dalej? Boże ja już chcę kolejny rozdział... Pisz szybko proszę.
    A co do szablonu to jest świetny :) Biletów jeszcze nie kupiłam i na razie na pewno nie kupię niestety:(
    Pozdrawiam, życzę weny i w wolnym czasie zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótki tradycyjnie oczywiście! :D
      A dlaczegóż to? Nie ma miejsc, transportu, czy rodzice się stawiają?
      Kochom cię! xx

      Usuń
    2. Rodzice się stawiają ich zdaniem mogę obejrzeć TIU potem w internecie ale niestety to nie to samo :-( Jakoś muszę to przeżyć.
      Też Cię Kocham :-*

      Usuń
  11. Omomomo, nie mogłam się doczekać, a to już niedługo powrócą rozdziały ;)
    Szablonu piękny, a bilety kupione już na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam to! Przeczytałam dziś wszystkie rozdziały pierwszej części. Jedno słowo: PER - FECT.
    Masz przeogromny talent dziewczyno i już nie mogę się doczekać nowych rozdziałów :)))
    @luvmyjusten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to chyba jakiś ekstra wyczyn bo moje rozdziały takie króciutkie są xD Dziękuję i iwtam wśród ogóreczków! xx

      Usuń
  13. PROLOG II SERII! KOCHAM!
    TYLE POTRAFIĘ WYKRZTUSIĆ!

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! Nie wiem co powiedzieć bo nadal jestem w szoku po przeczytaniu prologu... Mam nadzieje że szybko dodasz rozdział, już nie mogę się doczekać:) Widzę że namieszasz w ich życiu i to mi się bardzo podoba:D
    PS: Jestem Twoją wielką fanką, masz duży talent:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa!!!! Ja tak czekałam aż dodasz!!! Cudooo ;****
    Chce być informowana. Muszę być informowana. Będę informowana! @socallmepotato AAAA!!! Kocham cię ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. informuj mnie @sunnialler jezuuu w końcu coś ciekawego wśród tych typowychff

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na moje opowiadanie o 1D, zagłosuj w ankiecie i jeśli czytasz, dodaj komentarz :) http://1dmojeopowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadrobilam wszystkie rozdzialy dzisiaj!
    Tamta seria byla piekna, bardzo mi sie podobala:)
    Prolog fajny, czekam na nexta :)
    xxx
    @Pinkdots19
    PS. to z imionami nadal wazne? Jak tak, to jestem Natalka :)

    our-summer-1d.blogspot.com <- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniaały ♥

    kissed looolaa ;*
    wait for next ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jak zawsze.
    Możesz zrobić bohaterów do części drugiej?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ciebie popierdoliło?
    Ugh, zaczęłam jak ty hahaha
    Jak możesz tak świetnie pisać? No jak?
    Prolog, jak każdy dobry prolog, tajemniczy, krótki i wspaniały. Całe twoje opowiadanie jest wspaniałe, a 2 część pewnie będzie jeszcze lepsza, więc życzę ci wiele weny i wytrwałości.
    Możesz mnie śmiało informować: @OfficialNatasza
    PS. Sama robisz wszystkie szablony i nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój mistrz wrócił, moja knyycio wróciła!
    Jak ja się cieszę, nie jesteś sobie tego wyobrazić!
    Zapowiada się BARDZO ciekawie, OGROMNIE.
    Dużo się zmieniło, zmieni, ale ja czekam, czekać będę i śledzić losy tej 'chorej rodzinki'! Szablon cudny, na prawdę bardzo mi się podoba! A biletu już dawno kupione, teraz tylko czekać na ten odpowiedni dzień! Pozdrawiam Kochana, czekam bardzo, bardzo mocno na nowy rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuu, zaczyna się gorrrącoo! Śliczny szablon <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa znowu się zaczyna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O boże! Czekam na pierwszy rozdział! <3

    PS : Historia cichej i skrytej Cassie oraz porywczego i agresywnego Louisa.
    Jak potoczą się ich losy? Zapraszam : http://fanfiction-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super!! Już nie mogę się doczekać kiedy dodasz rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ojejcia, nie wiem od kiedy jest tutaj prolog, przez połowe wakacji tutaj wchodziałm tak na wszelki wypadek, ale dzisiaj dobrze ze to zrobiłam...
    jejcia, ale to sie swietnie zapowiada ! nie moge uwierzyc że to juz druga częśc xx *le podjarana jak zwykle :)

    Klaudia CityLondon

    p.s mój tt: my__heroin__

    OdpowiedzUsuń
  28. Och to jest super! <3
    @incendiyas

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam ;D Ciekawe i fajnie napisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. aww ..już niemogę doczekać 1 rozdziału i następnego następnego i następnego..<3 kocham cię tak samo jak to opowiadanie :) prolog nieziemski i cieaki mnie co będzie z dziećmi jak wyjedzie...hmm <3
    jakbyś mnie informowała byłoby bosko <3 : @MartynaSmile

    OdpowiedzUsuń
  31. Osz ty kurcze w morde jeża kopanego! Gdybyś ty teraz mojego smila widziała! Codziennie odtwarzałam sobie ten jakże zajebiaszczy zwiastun. Wyrazy uznania dla autorki no i ciebie of course, bo fabuła by się sama nie stworzyła. Wiesz, że to jest moje ulubione opowiadanie, na pewno z Zaynem no i na pewno jedno z ulubionych. Mam nadzieję, że szybko pojawi się kontynuacja chyba, że chcezz bym straciła humor. Jeny, rozpoczęcie "Wyznanych part 2" sprawiło, że czuję się jak po jakimś prochach. Po za tym powiem, że jestem na ciebie zła! Taki talent? To impossible! Dobra, czekam z niecierpliwością. Wierny temu opowiadaniu ogórek xp
    Nika. x

    OdpowiedzUsuń
  32. Łoł przeczytałam wszystko...Piękna historia. Tylko czasami brakowało mi opisywanej czułości między bohaterami i w niektórych momentach aż czułam niedosyt po przeczytaniu bo aż sie prosiło o pociągnięcia wątka dalej a tu buuuu. No ale cóż. I tak pokochałam to co piszesz i czekam na kontynuacje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Informuj o nowościach ;) @zbior_opowiadan

    OdpowiedzUsuń
  34. Nareszcie !!!!! Przez całe wakacje zastanawiałam się co ciekawego wymyśli nasz knycio. Ale, ale ten prolog jest dla mnie za krótki ....


    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Błagam dodaj pierwszy rozdział już nie mogę się doczekac.. pliss ♥

    zapraszam do mnie : http://theimpossible-becomes-possible.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy w końcu rozdział będzie ? :x taaak DŁUGOOO czekamy już ! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie sprawdzam bloga. Mam nadzieję, że w końcu ujrzę upragniony pierwszy rozdział drugiej części wyznanych. Daj o sobie chociaż znać, bo się zaczynam martwić. Pozdrawiam ciepło i czekam, choćby nie siem ile ale będę czekać, bo wiem, że warto :)
      Nika. x

      Usuń

Trzeba mieć w sobie wiele miłości, aby nasza krytyka skierowana przeciwko innemu człowiekowi wyszła mu na dobre.